roligt

det var en gång en rysk och en tysk och en bellman som skulle tävla om vem som kunde var längst uppe på vinden.rysken började.när han komm upp på vinden hörde han att någon sa nu tar jag dig nu rullar jag dig nu äter jag upp dig då vart han så rädd att han sprang ner. sen var det tyskens tur han hörde samma ljud nu tar jag dig nu rullar jag dig nu äter jag upp dig han blev lika rädd han så han sprang ner.då var det bellmans tur han hörde samma ljud som dom andra men han hörde att ljudet komm från städskrubben.han öppnade dören till städskrubben där satt en pojke och åt snorkråkor samtidigt som han sa nu tar jag dig nu rullar jag dig nu äter jag upp dig .

Kommentarer
Postat av: alicia

rolig men äcklig

2009-01-07 @ 14:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0